26 MART GELDİ VE YÜCE ADALET BENİ YANILTMADI
5 KEZ DİREKSİYONDAN İŞLEM GÖREN HALA PROBLEMLERİ DEVAM EDEN ARACIM ARABAMIN SIFIRI İLE DEĞİŞTİRİLMESİNE KARAR VERİLDİ
AMACIMIZ___
Bu web sitesi ülkemizde yaşanan haksızlıkların ve tüketici sıkıntılarının dile getirilmesi için hazırlanmıştır. Hiç bir kişi, kurum, kuruluş, üretici yada satıcıyı karalamak, kötülemek, haksız yere suçlamak amacıyla kurulmamıştır. Gerçekleri ama sadece gerçekleri yansıtmak bizlerin gerçek amacıdır.
İlk yayın hayatına başlama sebebimiz bir otomobil üreticisinin bir model üretimindeki gizli ayıbı deşife etmektir. Bu durumu ortaya çıkarmak tüketicileri bilgilendirmek ve gerçekleri ifade etmek dışında hiç bir amacımız yoktur ve olamaz. Bu bilgilendirmeleri yaparken de resim ve video görüntüleri ile herşeyi ispat edeceğiz. Bu konuyla ilgili en az 20-25 mmt sahibi ile konuştuk. Hepsi ama hepsi aynı sorunlardan müzdaripti. Demek ki genel bir sorun mevcut. Nitekim benzer marka model mmt araçlardan biri için mahkeme kararı ve bilirkişi raporu mevcut.
Ülkemizde yaşanan tüketici sıkıntılarını dile getirmek, tüketicileri bilerek yada bilmeyerek aldatan üretici ve satıcıları deşifre etmek, siz sayın tüketicileri bilinçlendirmek amacındayız. Bir malı alırken nelere dikkat etmek gerektiği, almadan önce ne şekilde araştırlması gerektiği bilgilerini burada bulabilirsiniz. Bizler bir markayı yüceltirken diğer markaları karalamak niyetinde hiç değiliz. Her üreticinin ürününün farklı kalitede olduğu bilinen bir gerçektir. Unutulmaması gereken biz tüketicilerin bütçelerine göre seçtiği ürünlerin kalitesi, dayanıklılığı ve teknik servis hizmet kalitesinin önemli olduğudur. Bazen ucuz bir mal bizlere çok pahalıya malolabilir. Bizlerin amacı sadece kullandığımız markaların ürünlerinde yaşadığımız olumlu yada olumsuz deneyimleri, hangi üreticinin müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğunu yada bizleri kandırma çabasında olduklarını sizlere aktarmaktır.
Umarız bu web sayfası sizler ve ülkemiz için faydalı olur.
Bu web sitesi ülkemizde yaşanan haksızlıkların ve tüketici sıkıntılarının dile getirilmesi için hazırlanmıştır. Hiç bir kişi, kurum, kuruluş, üretici yada satıcıyı karalamak, kötülemek, haksız yere suçlamak amacıyla kurulmamıştır. Gerçekleri ama sadece gerçekleri yansıtmak bizlerin gerçek amacıdır.
İlk yayın hayatına başlama sebebimiz bir otomobil üreticisinin bir model üretimindeki gizli ayıbı deşife etmektir. Bu durumu ortaya çıkarmak tüketicileri bilgilendirmek ve gerçekleri ifade etmek dışında hiç bir amacımız yoktur ve olamaz. Bu bilgilendirmeleri yaparken de resim ve video görüntüleri ile herşeyi ispat edeceğiz. Bu konuyla ilgili en az 20-25 mmt sahibi ile konuştuk. Hepsi ama hepsi aynı sorunlardan müzdaripti. Demek ki genel bir sorun mevcut. Nitekim benzer marka model mmt araçlardan biri için mahkeme kararı ve bilirkişi raporu mevcut.
Ülkemizde yaşanan tüketici sıkıntılarını dile getirmek, tüketicileri bilerek yada bilmeyerek aldatan üretici ve satıcıları deşifre etmek, siz sayın tüketicileri bilinçlendirmek amacındayız. Bir malı alırken nelere dikkat etmek gerektiği, almadan önce ne şekilde araştırlması gerektiği bilgilerini burada bulabilirsiniz. Bizler bir markayı yüceltirken diğer markaları karalamak niyetinde hiç değiliz. Her üreticinin ürününün farklı kalitede olduğu bilinen bir gerçektir. Unutulmaması gereken biz tüketicilerin bütçelerine göre seçtiği ürünlerin kalitesi, dayanıklılığı ve teknik servis hizmet kalitesinin önemli olduğudur. Bazen ucuz bir mal bizlere çok pahalıya malolabilir. Bizlerin amacı sadece kullandığımız markaların ürünlerinde yaşadığımız olumlu yada olumsuz deneyimleri, hangi üreticinin müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğunu yada bizleri kandırma çabasında olduklarını sizlere aktarmaktır.
Umarız bu web sayfası sizler ve ülkemiz için faydalı olur.
Ülkemizde yaşanan tüketici sıkıntılarını dile getirmek, tüketicileri bilerek yada bilmeyerek aldatan üretici ve satıcıları deşifre etmek, siz sayın tüketicileri bilinçlendirmek amacındayız. Bir malı alırken nelere dikkat etmek gerektiği, almadan önce ne şekilde araştırlması gerektiği bilgilerini burada bulabilirsiniz. Bizler bir markayı yüceltirken diğer markaları karalamak niyetinde hiç değiliz. Her üreticinin ürününün farklı kalitede olduğu bilinen bir gerçektir. Unutulmaması gereken biz tüketicilerin bütçelerine göre seçtiği ürünlerin kalitesi, dayanıklılığı ve teknik servis hizmet kalitesinin önemli olduğudur. Bazen ucuz bir mal bizlere çok pahalıya malolabilir. Bizlerin amacı sadece kullandığımız markaların ürünlerinde yaşadığımız olumlu yada olumsuz deneyimleri, hangi üreticinin müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğunu yada bizleri kandırma çabasında olduklarını sizlere aktarmaktır.
Umarız bu web sayfası sizler ve ülkemiz için faydalı olur.
VE BİLİRKİŞİ RAPORU BANA ULAŞTI
1- ARIZALAR KULLANIM HATASI DEĞİL
2 -YENİ BİR ARAÇTA BU ARIZALAR KABUL EDİLEMEZ
3-GİZLİ AYIPLI BİR ARAÇ
4........
DAVA AÇILDI SONUÇ BEKLENİYOR
İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM BU SAYFADAN SONUCU HABER EDECEĞİM
1 ŞUBAT TA BİLİR KİŞİ İNCELEDİ ARABAYI RAPORUNU BEKLİYORUM HEYECAN VE SABIRSIZLIKLAR
26 MARTTA DAVA VAR SANIRIM KARAR ÇIKAR
ve
26 MART VE
ARABANIN SIFIRI İLE DEĞİŞTİRİLMESİNE KARAR VERİLDİ
FORD FİESTA ALACAK ARKDAŞLAR
1-KRONİK PROBLEMLERİ olAN
2-SERVİSİ YETERİNCE BİLGİLİ OLMAYAN
3 -FABRİKA YAKIT VERİLERİNE HİÇ BİR ZamaN YAKLAŞAMIYACAĞINIZ
4-CAM DÜŞMESİ
5-CAMDAN SES GELMESİ
6 -KAPI İÇİ SESLER
7-neREDEN GELDİĞİ BELLİ OLMAYAN TIKIRTILAR
8-ÖN KONSOL TİTREMESİ
9-DİREKSİYONDAN SES GELMESİ
10-2009 LARDA ÇAMURLUK ÜSTÜ BOYA DÖKÜLMESİ
11 -BAĞAJA ve ÖN KONSOLA YAĞMURDA SU ALMAK
12-SERVİSİN GARİP ŞEKİLDE BENZİNLİ ARACA BAKIM için 250--450 ARASI FİYAT ÇIKARMASI
GİBİ PROBLEMLERLE UĞRAŞMAK İSTİYORMUSNUZ TEKRAR DÜŞÜNÜN
Dava ile ilgili herhangi bir gelişme var mı acaba? Ben de direksiyon kutusu ile ilgili kronik bir hata sebebiyle dava sürecini başlatıyorum. Sizden de bilgi alabilirsem çok sevinirim. Cevabınızı emrahtemel@mynet.com adresine de gönderebilirsiniz. İyi günler diliyorum. Emrah Temel
YanıtlaSilBİLİR KİŞİ RAPORUNU BEKLİYORUM BU GÜN VERİLECEK TELEFONUM MAİL ADRESİNİZE GÖNDERDİM ULAŞIN AYRINTILARI KONUŞALIM
YanıtlaSiliyi günler 2012 fiesta 1.4 benzinli aracım 8 defa servise gitti a/t şanzuman en son gittiğimde şanzuman arızalı dediler araba 10.000 de ama dağılıyor resmen ilgilenmiyorlar, birde nasıl bi yol izlemeleyim mahkemeye vermem için servisten bi kağıt benzeri birşey almalımıyım bilgilendirirseniz sevinirim... Adamlar resmen defolu araç satıp yolluyorlar bizi.
YanıtlaSilgeçmiş olsun bu fiestalar yazdığım gibi kronik arızalı
YanıtlaSil1-arabanın servis kayıtlarını alın
2-arabanın servisteyken arızalarının doğru ve gerçekte ne arıza varsa o arıza diye yazıldığına dikkat edin ( cam için gidersiniz lastik bakımı diye yazarlar )
3-servisin size verdiği servis kayıtlarını kaybetmeyin
4-zaman kaybetmeden ihtar çekmenizi öneririm
hocam benim 2011 model fiestam var biraz geç anladık bu problemleri.?Mahkemeye Verdiğimiz zaman size ulaşırsak yardımcı olabilir misiniz?
Siliyigünler dava sonucu nedir kazanabildinizmi
YanıtlaSil26 martta karar duruşması var bekliyorum heyecanla sonucu buradan yayınlayacağım ,teşekkürler
YanıtlaSil
YanıtlaSil26 MART GELDİ VE YÜCE ADALET BENİ YANILTMADI
5 KEZ DİREKSİYONDAN İŞLEM GÖREN HALA PROBLEMLERİ DEVAM EDEN ARACIM ARABAMIN SIFIRI İLE DEĞİŞTİRİLMESİNE KARAR VERİLDİ
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilAlacaktım vazgectim ne kadsr problemliymis....
YanıtlaSilAbi kesinlikle almayın uzak duracağınız tek araba modeli bu olsun. Uzak uzak uzak durun çok uğraşırsınız hem rezil kepaze eder hem canınızı sıkar hem para harcatır hem vakit.
YanıtlaSil